החלפת רהיטים

 

תרצו להחליף פריט בצבע אחר, בגודל אחר או במוצר אחר לגמרי, נשמח לעזור.                    ניתן להחליף פריטים תוך 10 יום מתאריך האספקה. כדי להיות זכאי להחלפה:
הפריטים חייבים להיות במצב מקורי, כולל אך לא מוגבל ל: ללא נזק, תגים מקוריים וכל האריזה המקורית כלולה. יש לארוז את הפריטים איך שהפריטים נארזו בתחילה, כולל כל החלקים, הברגים, הריפוד והאביזרים. ישנם מספר פריטים שאינם ניתנים להחלפה: מוצר ללא קופסה, פריטים משומשים, מזרונים, כלי בית ואביזרים, גיפט קארד, פריטים מותאמים אישית, פריטים המסומנים "מכירה סופית"

איך זה מתבצע 

אתם יוצרים איתנו קשר >  מעדכנים לאיזה פריט תרצו להחליף > שליח יגיע עד אליכם עם המוצר החדש ויאסוף את המוצר הקיים


סירוב אשראי
אם מסיבה כלשהי, הנך מערער על כל עסקה שבוצעה באתר חשבונך עשוי להשהות, לרבות פרסים, נקודות נאמנות, יתרת ארנק, שוברים וזיכויים בחנות עד שהסירוב תיפתר. הנך מסכים שלא תנסה להתחמק, להימנע או לעקוף איסורים על החזר כספי בכל צורה שהיא בנוגע לפריטים שהנך רוכש באתר. מבלי לגרוע מהאמור לעיל ולמעט כפי שצוין ב"מדיניות החזרות", לא תערער או תבקש החזר מהחברה שבכרטיס האשראי או דרך התשלום שבחרת בו לרכישת הפריט/ים באתר . אם תעשה זאת, ההזמנות שלך עשויות להתבטל, ואנו עשויים, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, לסרב לכבד רכישות ממתינות ועתידיות שבוצעו מכל חשבונות כרטיסי האשראי או החשבונות המקוונים שבהם בוצעו החזרים אלה ועשויים לאסור על כל אנשים שבשמם קיימים חשבונות האשראי וכל אדם שניגש לכל חשבון מקוון או כרטיס אשראי הקשורים או מפר בדרך אחרת הוראה זו מרכישת פריטים באתר.

פריטים פגומים או שגויים

 

אנו מודעים לתסכול הנגרם מקבלת פריטים פגומים ושגויים . אם גיליתם בפריט פגם של היצרן או  או חסר במהלך ההובלה, אנו נקח אחריות על הפריט ותוכלו להחזיר או להחליף עם בצירוף קבלת רכישה, לא תהיו אחראים לכל דמי משלוח נוספים. עליכם ליצור איתנו קשר לגבי כל פריט/ים פגומים או פגומים בתוך 10 ימים ממועד האספקה כדי להיות זכאים לפתרון . אנו מציעים מספר פתרונות כאשר יש צורך בתיקון ההזמנה . על מנת להפוך את ההזמנה ללא פחות ממושלמת, ייתכן שנדרוש תמונה של הפריט המקורי על מנת לספק פתרון. כדי ליזום תביעה צור קשר עם מרכז התמיכה

 

 

 

מדיניות אחריות יצרן

 

אחריות היצרן מכסה פגמים מכניים בייצור המוצר. מוצרינו זכאים לכיסוי במשך 12 חודשים ממועד הרכישה. אם נתקלתם בבעיה כלשהי עם פריט הנופל תחת אחריות זו, מריו קפאסה תסייע בהגשת תביעה ליצרן המתאים עבור המותג המתאים של המוצר . לפרטים נוספים על מדיניות אחריות היצרן