החלפת רהיטים
תרצו להחליף פריט בצבע אחר, בגודל אחר או במוצר אחר לגמרי, נשמח לעזור. ניתן להחליף פריטים תוך 10 יום מתאריך האספקה. כדי להיות זכאי להחלפה:
הפריטים חייבים להיות במצב מקורי, כולל אך לא מוגבל ל: ללא נזק, תגים מקוריים וכל האריזה המקורית כלולה. יש לארוז את הפריטים איך שהפריטים נארזו בתחילה, כולל כל החלקים, הברגים, הריפוד והאביזרים. ישנם מספר פריטים שאינם ניתנים להחלפה: מוצר ללא קופסה, פריטים משומשים, מזרונים, כלי בית ואביזרים, גיפט קארד, פריטים מותאמים אישית, פריטים המסומנים "מכירה סופית"
? איך זה מתבצע
פריטים פגומים או שגויים
אנו מודעים לתסכול הנגרם מקבלת פריטים פגומים ושגויים . אם גיליתם בפריט פגם של היצרן או או חסר במהלך ההובלה, אנו נקח אחריות על הפריט ותוכלו להחזיר או להחליף עם בצירוף קבלת רכישה, לא תהיו אחראים לכל דמי משלוח נוספים. עליכם ליצור איתנו קשר לגבי כל פריט/ים פגומים או פגומים בתוך 10 ימים ממועד האספקה כדי להיות זכאים לפתרון . אנו מציעים מספר פתרונות כאשר יש צורך בתיקון ההזמנה . על מנת להפוך את ההזמנה ללא פחות ממושלמת, ייתכן שנדרוש תמונה של הפריט המקורי על מנת לספק פתרון. כדי ליזום תביעה צור קשר עם מרכז התמיכה
מדיניות אחריות יצרן